Яким бачать туриста власники садиб під час пандемії?
В рамках виконання завдань проєкту «Портрет туриста очима власників садив в період пандемії», що підтриманий Українським культурним фондом #УКФбуло проведено прес- конференцію для представників ЗМІ , ознайомлено з його результати та проведено підсумкове засідання круглого столу.
На прес- конференції прийняли участь :
Аронець Леся – голова правління ГО «Громадський центр «Еталон», проректор Університету Короля Данила;
Передерко Віталій –начальник відділу туризму Управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій Івано-Франківської ОДА;
Горішевський Павло – завідувач кафедри туризму та готельно – ресторанної справи УКД, голова «ІФОО Спілки сільського зеленого туризму».
Зварич Олена – експерт ГО «Громадський центр «Еталон, професор ПНУ
Косьмій Михайло – Перший проректор Університету Короля Данила та власники сільських зелених садиб з пілотних районів і представники місцевої влади, що опікуються розвитком туризму в регіоні.
Перед журналістами було представлено результати опитування, що проводились серед власників садиб і « вимальовано» портрет туриста, якого бажають бачити власники у своїх оселях. Журналісти мали змогу поспілкуватися з господарями садиб, взяти інтерв’ю в організаторів проєкту.
Під час засідання круглого столу начальник відділу туризму Управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій Івано-Франківської ОДА Віталій Передерко сформулював основні рекомендації, щодо розвитку внутрішнього туризму на Прикарпатті на 2021р, а саме:
По –перше пандемія має контроверсійний вплив на туристичні потоки, адже, з одного боку, є спад відвідуваності в окремих дестинаціях, але, з іншого боку, найбільший попит на відпочинок серед типів засобів розміщення у “ковідний” рік (влітку і восени) мали якраз садиби і котеджі. Це досить яскраво продемонстрували високі порівнювальні надходження туристичного збору у Верховинському і Долинському районах.
По-друге, наші онлайн навчальні заходи упродовж проєкту показали попит серед власників садиб на нові знання, особливо у сферах підвищення якості послуг і промоції за допомогою інструментів цифрового маркетингу. Відтак, є плани у 2021 р. провести спеціальний тренінг.
По-третє, невирішеність на законодавчому рівні питання регулювання у сфері сільського туризму приносить шкоду як економіці області, так і власникам садиб та котеджів, як споживачам, так і надавачам послуг. Важливо юридично розмежувати послуги гостинності для готелів та садиб і навести порядок у регулюванні за напрямками: сертифікація, категоризація, стандартизація (послуги розміщення, харчування та ін.), оподаткування тощо.
Довідково:
Проєкт «Портрет туриста очима власників садиб в період пандемії» реалізується за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.
Український культурний фонд — державна установа, створена у 2017 р. як нова модель надання на конкурсних засадах державної підтримки та промоції ініціатив у сфері культури та креативних індустрій. Діяльність Фонду, відповідно до чинного законодавства, є невід’ємною частиною політики і визначених пріоритетів діяльності Міністерства культури та інформаційної політики України. сайт: ucf.in.uafacebook: https://www.facebook.com/ucf.ua/