У чотирьох районах Прикарпаття створено дистанційні консультаційні пункти з надання безоплатної правової допомоги
Івано-Франківщина є однією з 8 областей України (Волинь, Дніпропетровщина, Миколаївщина, Рівненщина, Харківщина, Хмельниччина та Чернігівщина), в яких громадськими організаціями, членами Всеукраїнської коаліції з надання правової допомоги, спільно з органами місцевої влади створюють дистанційні консультаційні пункти з надання безкоштовної правової допомоги у віддалених районах.
Проект «Покращення доступу жителів малих громад до правової допомоги через використання новітніх технологій та залучення ресурсів органів влади» впроваджується на Прикарпатті з вересня 2013 року з метою ефективної реалізації Закону України «Про правову допомогу». Виконавці проекту – Молодіжний громадський центр «Еталон» за підтримки Всеукраїнської коаліції з надання правової допомоги та за сприяння Івано-Франківської обласної державної адміністрації.
10 лютого 2014р. у приміщенні Обласної універсальної наукової бібліотеки ім. І. Франка організатори провели навчальний семінар для юристів, бібліотекарів та членів міжвідомчої робочої групи та прес-конференцію для ЗМІ з нагоди відкриття 4 дистанційних консультаційних пунктів з надання безоплатної правової допомоги у районних бібліотеках Долини, Надвірної, Рожнятова та Снятина.
У прес-конференції взяли участь керівники Управління культури, національностей та релігій; Управління сім’ї і молоді, Департаменту освіти, науки, сім’ї, молоді і спорту; Департаменту соціальної політики Івано-Франківської ОДА; Головного управління юстиції, Головного управління Пенсійного фонду України, Головного управління держземагентства України в Івано-Франківській області, члени міжвідомчої робочої групи з питань реалізації правозахисної ініціативи.
Вже з цієї середи щодватижні у обласній бібліотеці за участі юристів відповідних управлінь та департаментів відбуватимуться консультації в режимі skype-конференцій. У рамках виконання проектних завдань також створена веб-сторінка www.pravo.mgcetalon.org.ua, яка стане зручним комунікаційним каналом для правових консультацій та зв’язку між дистанційними консультаційними пунктами.