Прикарпатських крафтовиків навчали тонкощам маркетингу
Про тонкощі маркетингу для бізнесу протягом двох днів тренінгу, який впроваджується за підтримки програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», мали можливість дізнатися підприємці Івано-Франківської громади.
Маркетинг є ключовим елементом будь-якого успішного бізнесу. Це стратегія, яка допомагає залучити увагу потенційних клієнтів, побудувати сприятливу репутацію і забезпечити стабільний потік прибутку. Сучасні технології дозволяють бізнесам залучати увагу клієнтів швидко та ефективно.
Учасники навчального курсу поглибили свої знання щодо цифрового маркетингу, використання соціальних медіа, контент-маркетингу, інтернет-реклами та пошукової оптимізації. Ці інструменти стають із кожним днем популярнішими і дозволяють бізнесам досягати успіху в онлайн-середовищі.
Досвідчена маркетологиня, тренерка Марія Тимочко поділилася знаннями про важливість розуміння цільової аудиторії, вибору правильних каналів комунікації та відстеження результатів, щоб вчасно вносити корективи у стратегію.
Адже маркетинг – це постійний процес, і успішний бізнес потребує постійного вдосконалення та інновацій у цій сфері. Потрібно звертати увагу на тенденції ринку, досліджувати конкуренцію і завжди залишатися відкритими до нових ідей та можливостей. Використовуйте маркетинг, щоб підняти свій бізнес на новий рівень!
Навчальний курс з ведення сімейного бізнесу організований Громадським Центром ГО «Еталон» спільно з Департаментом економічного розвитку, екології та енергозбереження Івано-Франківської міської ради в межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту.
EU4Business – ініціатива Європейського Союзу, яка допомагає малим і середнім підприємствам у країнах Східного партнерства. Детальніше: www.eu4business.org.ua
Зміст публікації є виключною відповідальністю Громадського Центру ГО «Еталон» і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини та GIZ.