Європейську якість адмінпослуг для франківчан наблизив спільний проект громади та влади
У Івано-Франківську завершується проект « До європейської якості послуг ЦНАП – через співпрацю громади та влади», який Молодіжний громадський центр «Еталон» у співпраці з виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради реалізують за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» у рамках програми «Громадянське суспільство та належне врядування» з листопада 2011 року до травня 2012 року.
Метою проекту було вдосконалення діяльності та якості надаваних послуг ЦНАП м. Івано-Франківська через запровадження системи електронного регулювання черги та електронного документообігу, шляхом ефективного поєднання зусиль влади та громади міста.
Протягом реалізації проекту було закуплено та встановлено необхідне сучасне обладнання, розроблено спеціалізоване програмне забезпечення, проведено навчання для працівників ЦНАП та випущено інформаційні матеріали
Запроваджено наступні інновації для Центру надання адміністративних послуг:
– запуск сучасної системи електронного регулювання черги, задля зручності відвідувачів та упорядкування потоків користувачів; тепер відвідувачі Центру, отримавши в інфоматі талон з номером черги до необхідного спеціаліста на отримання послуги, можуть спостерігати за просуванням черги на великих екранах
– налагодження системи електронного документообігу, що дозволяє скоротити тривалість процедури отримання адмінпослуг користувачами
Результатами проекту стало
для мешканців міста:
– скоротилась у середньому на 15 % тривалість процедури отримання адмінпослуги;
– підвищилась до рівня європейських стандартів якість надання адміністративних послуг;
– зріс рівень доступу населення до публічної інформації за допомогою сучасних інформаційних технологій;
– підвищився ступінь деперсоніфікації взаємовідносин громадян з державними чиновниками.
для громади міста:
– розроблено та розповсюджено по 3000 екз. буклетів про діяльність Реєстраційної палати і Центру надання адміністративних послуг;
– підвищився рівень відкритості та прозорості діяльності публічної адміністрації;
– підвищився рівень партнерської міжсекторальної співпраці влада-громада та ступінь взаємної довіри та поваги;
– підвищився рівень впливу громади на прийняття суспільно важливих рішень структурами місцевого самоврядування;
для підприємців:
– скоротилась у середньому на 15 % тривалість процедури отримання адмінпослуги
– підвищився ступінь деперсоніфікації взаємовідносин підприємців з державними чиновниками.
для працівників виконавчих органів міської ради:
– облаштовано 17 високотехнологічних робочих місць ;
– 15 осіб пройшли відповідне технічне навчання та інтерактивне навчання європейським стандартам обслуговування споживачів адмінпослуг.
.
Довідкова інформація: Адміністративні послуги – це публічні послуги, які надаються органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування (адміністративними органами) і надання яких пов’язане з реалізацією владних повноважень. Івано-Франківськ став піонером впровадження в Україні Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), однієї з найкращих організаційних форм їх надання. У Івано-Франківську ЦНАП (другий в Україні після Вінниці) запрацював 7 жовтня 2010р.
Проект «До європейської якості послуг ЦНАП – через співпрацю громади та влади» реалізують Молодіжний громадський центр «Еталон» спільно з виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» у рамках програми «Громадянське суспільство та належне врядування» з листопада 2011 року до травня 2012 року. Мета програми — запровадження сталого діалогу громадянського суспільства з владою в тих сферах реформ, які можуть сприяти розвитку громадянського суспільства, через участь основних зацікавлених сторін у прийнятті та моніторингу виконання рішень органів влади на всіх рівнях.