Держслужбовців з районів навчали новітнім підходам у наданні адміністративних послуг

15 серпня в приміщенні Івано-Франківського Центру  надання адміністративних послуг (ЦНАП) відбулась прес-конференція з нагоди початку реалізації проекту «Підвищення якості та ефективності надання адміністративних послуг населенню Івано-Франківської області через співпрацю громади та влади», а також семінар-практикум щодо створення та організації ЦНАПів для заступників голів районних державних адміністрацій, а також спеціалістів дозвільних центрів з районів Івано-Франківської області

Заступник голови Івано-Франківської ОДА Ігор Зварич привітав присутніх з початком реалізації проекту, наголосивши на тому, що удосконалення процесу надання адміністративних послуг нині є одним із пріоритетів державної політики та важливою складовою адміністративної реформи. «Завдяки впровадженню ЦНАПів ми стаємо більш цивілізованими», — каже І. Зварич. — «Хоча, подекуди ще зустрічається спротив новаціям з боку чиновників, система надання адмінпослуг через ЦНАПи повинна стати незворотньою та бути «напрацьованою як автомат».

Директор департаменту економіки Івано-Франківської облдержадміністрації Василь Попович відзначив важливість співпраці між Україною та Європейським союзом, наголосивши на тому, що створення ЦНАПів запроваджує європейські стандарти у наданні адмінпослуг. Це просто, ефективно і вигідно, переконує В. Попович: «Вся Європа пішла шляхом створення ЦНАПів, і сьогодні ми вчимося у них, разом з тим прагнемо зробити навіть краще, простіше ніж в інших країнах».

Чиновників ОДА підтримав і заступник міського голови Івано-Франківська Руслан Панасюк, який стояв біля витоків Івано-Франківського Центру надання адміністративних послуг: «Європа – це сервіс, якість і в центрі стоїть людина – оці три компоненти поставлено в основу діяльності центру надання адміністративних послуг».

На семінарі-практикумі заступник міського голови м. Івано-Франківська Руслан Панасюк ознайомив присутніх з історією створення, структурою, переліком послуг та основними засадами діяльності Центру.

Керівник Івано-Франківського ЦНАП Надія Прокопів-Старчевська розповіла про основні законодавчі акти, які регулюють сферу надання адміністративних послуг в Україні, включно з останніми новаціями. До слова, саме питання законодавства, що регулює сферу надання адміністративних послуг викликало бурхливі дискусії. Адже згідно із дорученнями від уряду та президента, ЦНАПи у тій чи іншій формі повинні запрацювати у райцентрах вже з 1 грудня.

Заступник директора департаменту економіки Світлана Шкунда наголосила, що створення ЦНАПів не передбачає збільшення штату, в новостворених центрах працюватимуть державні реєстратори Реєстраційних центрів, які згідно з законодавством стануть складовими частинами ЦНАПів. З іншого боку, в приміщенні ЦНАПів можуть здійснювати прийом документів і надавати адмінпослуги держслужбовці відповідних відомств, які раніше надавали адмінпослуги окремо.

Менеджер проекту Леся Аронець коротко розповіла про мету проекту, його основні заходи та очікувані результати.

[nggallery id=”11″]

Довідково: Проект вартістю 182 900 євро (близько 1 950 тис. грн.) реалізується Молодіжним громадським центром «Еталон» у партнерстві з Івано-Франківською обласною державною адміністрацією, громадською організацією «Агентство з розвитку приватної ініціативи», виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, Івано-Франківським регіональним фондом з інвестицій та розвитку, неурядовими громадськими організаціями з Польщі та Естонії, за фінансової підтримки Європейського Союзу в рамках «Фонду розвитку громадянського суспільства»