Проект «До європейської якості послуг ЦНАП – через співпрацю громади та влади»

Спільний проект «До європейської якості послуг ЦНАП – через співпрацю громади та влади», розроблений представниками Молодіжного громадського центру «Еталон» та відділом дозвільно-погоджувальних процедур (Дозвільний центр м. Івано-Франківська) став переможцем конкурсу Міжнародного Фонду «Відродження».

Впродовж терміну реалізації даного проекту буде впроваджено електронний документообіг та систему електронного регулювання черги у ЦНАП шляхом:

  • проведення тендеру на закупівлю необхідного обладнання;
  • придбання та встановлення необхідного обладнання-організація і проведення навчання для працівників ЦНАП по використанню інформаційних технологій та впровадженню європейських стандартів обслуговування споживачів;
  • проведення інформаційної кампанії для представників влади, громади та ЗМІ про результати проекту:
  • прес-конференції та презентація оновленої процедури надання послуг в ЦНАП;
  • розробка, виготовлення та розповсюдження 2-х видів інформаційних буклетів серед цільової аудиторії;
  • широке висвітлення всіх етапів реалізації проекту у ЗМІ.

В результаті реалізації проекту буде облаштовано 17 високотехнологічних робочих місць для спеціалістів центру, 45 керівників підрозділів, задіяних в наданні адмінпослуг, пройдуть відповідне навчання по застосуванню новітніх інформаційних технологій та впровадженню європейських стандартів обслуговування споживачів. Буде розроблено та розповсюджено 2 види буклетів (А4, повноколірний друк) з інформацією про нововведення у ЦНАП для майбутніх клієнтів оновленого центру.

Таким чином мешканці міста отримають якісніші адміністративні послуги, наближені до рівня європейських стандартів, а також:

  • зросте рівень доступу населення до публічної інформації за допомогою сучасних інформаційних технологій;
  • значна економія часу та інших витрат, пов’язаних з особистим зверненням споживачів послуг до адміністративних структур;
  • підвищиться ступінь деперсоніфікації взаємовідносин громадян у взаєминах з державними чиновниками;
  • зросте рівень відкритості та прозорості діяльності публічної адміністрації;
  • зросте рівень партнерської міжсекторальної співпраці влада-громада та ступінь взаємної довіри та поваги;
  • зросте рівень впливу громади на прийняття суспільно важливих рішень структурами місцевого самоврядування;
  • зросте «соціальний капітал» та рівень спроможності громадських організацій, задіяних у проектних заходах.

В той же час, для працівників виконавчих органів міської ради реалізація проекту допоможе:

  • зекономити час на реєстрацію звернень та підготовку результату послуги з використанням електронного документообігу;
  • впорядкувати роботу з документами (прискорити їх пошук, створивши єдиний інформаційний простір збору, накопичення, аналізу всіх видів інформації);
  • підвищення якості обслуговування споживачів адмінпослуг.

Мета проекту: Вдосконалення діяльності та якості надання адміністративних послуг ЦНАП м. Івано-Франківська через запровадження системи електронного регулювання черги та електронного документообігу шляхом ефективного поєднання зусиль влади та громади міста.

Термін реалізації: листопад 2011 р. — травень 2012 р.

Загальна вартість проекту: 400 тис. грн.

Проект реалізовується в рамках програми «Посилення впливу громадянського суспільства» Міжнародного Фонду «Відродження». Мета програми – сприяти участі об’єднань громадян у здійсненні моніторингу діяльності органів публічної влади, захисту та лобіюванню спільних інтересів різних соціальних груп, а також забезпечувати їх залучення до процесу вдосконалення та впровадження нормативно-правових актів на загальнодержавному та місцевому рівнях.

3 Trackbacks & Pingbacks

  1. Відбулася прес-конференція з нагоди початку реалізації проекту «До європейської якості послуг ЦНАП – через співпрацю громади та влади»
  2. Навчання для спеціалістів ЦНАП
  3. Представники МГЦ «Еталон» взяли участь у Міжнародному науковому конгресі «Інформаційне суспільство в Україні»

Leave a comment

Your email address will not be published.


*